Ohmaigadd ohmaigadd ohmaigaddd!!
Nak konvo dah esokkk!
Perlu atau tak untuk menggelabah sekarang?
I think.. perlu
sbb even sekarang dah pukul 3 pagi pun I still tak tidur lagi
haiyeeeee~
Gasaklah dapat mata panda esok!
oh pleaseeee.. nooooooo!
Honestly..
high heels belum beli lagi
shawl mcm tak berapa nak matching..
oh noooooooo!!
Hopefully everything goes well tomorrow.
Dear Mr. A.
percaya tak I dah nak convo esok?
I still tak percaya okayyyy..
Yeayyyyy!!!!
How time flies so fast..
I kenal you since I abes SPM lg..
and now.. I dh nak grad!
wohooo!
Kalau boleh I nak dengar you wish congrats kat I.
hmm.. tp xpela..
Wish you were here baby..
By my side.. be my company tomorrow
I wanna see your smile.
Mesti lg excited esok nak naik stage bila you ada.
How I wish..
you temankn I.. wif my parents.
Seronoknyaaaaaaaa :)
Well baby..
Just wish me luck!
Harap tak jatuh stage je esok.. xoxo
LMU ;)


No comments:
Post a Comment