I hardly to get my beauty sleep lately and i dont even know why. Something or someone get stuck on my mind plus due to my severe health. Its too bad and even now I still cant get rid of it. Flu and cough just dont want to stay away from me.. *sigh* Fortunately my fever chills has gone.. kalau tak malam2 tidur berselubung wif blanket eventhough I bukan demam pon.. just my hands and legs membeku tak tahu kenapa. Sejuk sampai ke tulang sumsum.. Thats the only thing I cant figure out why I could get that weird fever. Tangan membiru.. tunjuk kat mama pon mama yg takut. Haha!
Now..I just have to handle my bad cough and flu.. semalam makan ubat tp jd makin teruk pulak. So better tak makan ubat langsung.. but I really want to put aside my throat for awhile.. kasi cuci bersih2 dulu ke.. tak pon rendam dalam air smpai clean habis then baru pakai balik. tak selesa ouh! grrr~
Last week my friends had planned to go to a beach at Bagan Lalang.. siap dh book chalet lagi but then terpaksa cancel last minute bcoz one of my friend suddenly sakit gg pulak. Kempunan betul nak swimming bagai plus masa tu dah start demam and all.. Thought that I could get better after that.. sbb dapat berendam.. kononlaaa kann.. hehe. But its nevermind.. will planning for some other trip later.. Singapore perhaps? eh?! LOL
By the way I got LDK yesterday.. Capital F for it! sbb kalo tak disebabkan LDK haram nie I dh lama extent my cuti sampai Ahad. I went back home on last Wednesday coz Thursday cuti for Awal Muharram.. ayah ttbe baik hati pulak nak amek then tak kan hari nie baru balik esok dah balik balik kan? So I extent my cuti and skip my class on Friday.. and kalau tak disebabkan hari Sabtu ada LDK I would be happy at home right now. Dah la jarang balik plus kebetulan semua orang berkumpul kat rumah.. finally it family gathering after a long time.. susah nak jumpa semua orang kt rumah sekarang since most of adik including me stay jauh dr rumah. hmm...
Dah la LDK pg tadi talked about 'Kenegaraan'.. WTH?! semua dah belajar time high school dulu.. Bab sejarah form3 and form5. Kalau boleh recall balik I would willingly to give a speech kat depan drp dgr lecture yg bosan tu.. Sorry.. I slept in the auditorium while the lecture happened I cant help myself sbb dah ngantok sangat. kbye! hahaha!
Urghhh !! susahnyaaaa nak tidur lately !!!! tak tahu kenapaaaaaa..... why oh why??!
Im missing someone.. a lot!
I missed the old version of him.. but someone said the new him is more better.
Whatever it is I miss him in whatever version of him. I just miss him.. so much it hurts! :'(
till then.. xoxo~

No comments:
Post a Comment