Hola hola holahohohohohotmilola! eh? Wassup guys?
Hope you guys just happy all the way.
Hmmphh. Mood hari ni tak berapa nak bagus sebab baru harinie terasa how lifeless my life currently. Yelah, dah dok rumah je memanjang menhadap lappy 24/7 hours. Bangun tidur, kemas rumah, masak then sambung menghadap lappy balik. Kay bab kemas rumah and masak tu tipu sbb kat rumah ni tak ada siapa pun except my dad n my mom and me of course. Yang lain semua telah kembali ke tempat peninggalan mereka sekarang. So tak perlu lah nak kemas and masak apa sangat kan. I admit I memang tak pandai masak so apologies to my future hubby. Hoho! Tapi masak nasik tu tawulerrrr.. eh hello! puhleasee! *rolling eyes*
Btw I want to welcome myself to the 'Unemployed Life'! Which is the stage of life that you've been unemployed eventhough you were dying seeking for a job. I did went to a few interviews but there's still no calls and respond. *sigh* Which make me told to myself "Kalau ada rezeki, ada lah. Mungkin sekarang bukan masanya. Allah itu pemberi rezeki yg Maha Pemurah" Wink! ;) Be positive guys! For now Im not desperately looking for a job until my convocation this November. Maybe after that I will seriously look out if any opportunities comes even for related position that Im qualified. Wish me luck!
Oh yeah I want to make an announcement to all my Facebook friends, Im officially deactivated my account for some reasons. Fyi, ada orang hacked my account and I still dont know who the hell is the person responsible for that action. Seriously nak sangat sangattt tahu siapa laaaaa yang rajin sangat meng'hack' account tu. Padahal bukan ada apa sangat pun kat account tu even I nie pun bukan la 'hot stuff' pun nak hack hack bagai. Bikin orang hot adelaaaaa! grr~ It's not worth at all! Haha! Salah orang la der lu nak messed up! Pergila hack account Dato Siti keee, Angelina jolie keee, Miley Cyrus keeee baru la extreme der! *facepalm*
But still alhamdulilah la orang tu xde buat bukan bukan kt account tu like update post post haram ke..cuma dia tolong wish bday orang and comment kt status orang je. So tak tahu la nak marah ke apa dengan manusia nie. Before something worse happen so better I deactivate je kan? Senang!
For some other reason is because I feel threatened. Someone nak pedajal my fb.. but dia bukan someone yg hack account tu coz I know dia bukan pandai pun buat tu semua. Pedajalan dia lagi teruk sampai tahap manusia boleh tukar jadi beruk at the same time. Okay malas nak citer. Buat sakit otak je!
Hopefully, dah tak ada lagi benda like shitty shit nie berlaku
Kadang-kadang malas nak ambil port.
I really hate those people yang suka messing up wif my life
padahal I tak pernah nak kacau hidup dia orang.
Get a life BITHCES!
Till then, love me for me. xoxo

No comments:
Post a Comment