I just wanna spend my Friday night sepuas-puasnya so that I boleh tidur sepuas-puasnya esok hari. =D
Gosh!! dah 31st October ?? Why laa so fast?!
How time flies! and I still merangkak lagi..! I mean I dah semakin tua and so many things I wanna do and achieve before my 30th. :'(
"Time is Gold" yes?
Honestly, I dah bosan gilaaaa kerja kat Zy!
Maybe sebab buat kerja yang sama and dapat senior yang TAK BEST!
HAHAHAHAHA! *EVIL LAUGH*
Takdelaa.. my senior tu he's like so sensitive, so emotional, and so childish sometime
I even can't understand what he was saying and blabbering sometime.
I akan buat2 dengar, angguk2 and gelak2 sikit.
Hahahahaha! *gelak jahat lagi*
So.. bila nak tanya and seek for guru rasa macam awkward je.
and even dia pun tak paham apa yg I tak paham
Acanoiii tu??!
This week ada beberapa org atasan tgh bercuti kat Istanbul termasuk la my senior.
Everytime my senior xde.. I rse mcm baru boleh bernafas!
Hoorayy for a week! Boleh gelak guling2 boleh sing my heart out sorang2 dalam bilik ofis.
sbb dlm bilik tu mmg ada kitorg dua org je.. so bila dia xde kira heaven sikit la kan?
hehehehehe! *gelak kepuasan*
tapi esok dorang dah balik.. :(
Good news for me..
Anis dah dapat kerja lain.. so
I will take over my car completely as the rights owner.
I can drive anywhere especially to work of course.
Sbb before this asyik pakai driver je.. so rindu gila nak drive kereta sendiri.
I even rindu gilaaaaaaa kat my Baby Risz. :* :* :*
Big Hoorayy!!
Dah lama kan tak story pasal Mr.A?
Haha! Mcm mana nak story kalau orang nya x ada.
But lately nie serious sh*t I even can't get rid of him in my mind.
Siap boleh mimpi lagi tu.. tp mimpi yg xbest la so I xnak story sbb I pun dah lupa mimpi apa.
Hahahaha!
Paling kritikal.. tgh syok buat keje tiba2 dia datang and I pun automatically sengih sorang2.
Kalau sengih tu okay lagi.. still boleh cover. Ni siap boleh gelak sorang2 mcm org gila.
Memang dah banyak sgt putus fius dlm kepala nie. Hahaha!
Obviously mmg kuat lagi oh mandrem si Mr.A nie. Haiyee~
Perlu ke I jumpa bomoh eh? Perlu ke I jumpa doktor pakar?
Sihat ke tak I nie sebenarnya?? Hahahaha!
Nie semua Adham punya pasal..he was like kene rasuk dgn abg sendiri in our last conversations. how come?
Hahahaha! Kalau kene rasuk pun apa salahnya. Alya percaya je. Hehehe :p
Okay fine. Be honest please!
That's all I wanted.
ok bye! nak sambung tengok Supernatural. Baru sempat tengok season 9. =D
Tengok Dean Winchester sambil melayan design.. pfft! xoxo

No comments:
Post a Comment